Subject: FW: Sõrve tee äärse kõnnitee piiretest
From: "Ergo Eesmaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gert Gregor Källo <[email-masked]>, "Raivo Altmets" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 10:31:11 +0300

Tere

Kuivõrd antud kergliiklustee on Transpordiameti omandis, edastame küsimuse 
teile vastamiseks.

Vastuse saatmisel palun saata koopia ka Harku Vallavalitsusele.

Lugupidamisega

Ergo Eesmaa

haldusosakonna juhataja
Harku Vallavalitsus

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 11:46 AM
To: VK Planeerimis- ja keskkonna komisjon 
<[email-masked]>; Riho Saksus 
<[email-masked]>; Kristiina Ott-Rätsepp 
<[email-masked]>; Katrin Vilberg <[email-masked]>; 
Ergo Eesmaa <[email-masked]>; Brigita Perm <[email-masked]>; 
Ive Eevel <[email-masked]>
Subject: Sõrve tee äärse kõnnitee piiretest

Tere! Kirjutasin ühes FB kommentaaris ka, et Sõrve tee ääres kõnnitee 
piirded (Sõrve tee keskosas) on rohekoridoris. Neid ei olnud projekti peal, 
mida avalikult arutati ja ettepanekuid tehti, sh Vääna Jahiselts samuti 
osales. Need on ohtlikud takistused loomadele ja seetõttu ka autoliiklusele 
ning elukatele endile. Neid ei olnud Maanteeameti projektis näha, muidu 
oleksime koos jahiseltsiga need kohe välistanud. Kuidas saaks need sealt 
eemaldada? Rohetaristu peab toimida saama ohutult nii loodusele kui 
liiklusele.

Terv. Val Rajasaar